پلاژ بانوان جزیره کیش

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره رو به روی مخابرات کیش احداث شده است. وسعت آن حدود 15 هزارمترمربع است. این پلاژ علاوه بر امكاناتی چون دوش آب شیرین، سایه بان و نورپردازی مناسب، سالن بدن سازی هم دارد و زیرنظر مربیان اداره میشود.

ادامــــه مطلب

 


پلاژ بانوان جزیره کیش

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره رو به روی مخابرات کیش احداث شده است. وسعت آن حدود 15 هزارمترمربع است. این پلاژ علاوه بر امكاناتی چون دوش آب شیرین، سایه بان و نورپردازی مناسب، سالن بدن سازی هم دارد و زیرنظر مربیان اداره میشود. علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. پلاژ بانوان كیش به علت موقعیت مكانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زیادی رو به رو است.

آدرس پلاز بانوان کیش:

جزیره کیش انتهای خیابان آریان

شماره پلاژ بانوان کیش :

07644424624


 پشتیبانی کیش سیر : 09195808135

www.kishsir.com

همراه شو  راهی نیست…!

ارتباط با تلگرام کیش سیر: https://t.me/kishsir

 


دیدگاه‌ها

مهسا
مهسا 27 ارديبهشت 1394
با سلام من و همسرم و سه فرزندم قصد سفر به کیش را داریم از شما خواهش میکنم هتلی را که امکانات سرگرمی برای کودکان داشته باشد معرفی کنید و راهنمایی کنید که سویت بگیریم به صرفه تر یا هتل؟ ممنون
پاسخ:
سلام
دوست عزیز خانم مهسا در حال حاضر بیشتر هتل های کیش به خدمات تفریحی و اتاق بازی کودکان مجهز میباشد که این خدمات کودک و همچنین سایر خدمات که در هتل ارائه میشود در سوئیت موجود نمیباشد اما از نظر قیمتی معمولا سوئیت کمی ارزانتر میشود ولی شما ببینید خدمات تا چقدر برایتان مهمتر است.
همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت آفرهای تور کیش در کانال تلگرام کیش سیر همراه ما باشید.
https://t.me/kishsir
پشتیبانی کیش سیر 09195808135
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

تور قشم سیر

تور مشهد سیر